Zapisz swoje dziecko
REKRUTACJA 2020/21

mLegitymacja

Uczniowie od roku szkolnego 2019/2020 mogą korzystać z mobilnych wersji  legitymacji szkolnych. Dzięki specjalnej aplikacji uczniowie mogą mieć ten dokument w telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym.

Proces wydawania i aktywowania mLegitymacji

 1. Pobranie,  wypełnienie i złożenie w sekretariacie szkoły  wniosku  o wydanie mLegitymacji

2. Przesłanie zdjęcia  ucznia mailem  na adres sekretariat@katolik.gdansk.pl  (wymagany format JPG lub JPEG maksymalny rozmiar zdjęcia 5 MB)

3. Wprowadzenie  danych  ucznia i wygenerowanie  w Systemie mDokumenty do wydawania mLegitymacji  kodu OR, kodu aktywacyjnego przez szkołę  i przekazanie  ich rodzicowi

4. Aktywowanie legitymacji  w telefonie lub innym urządzeniu mobilnym przez rodzica / ucznia w aplikacji mObywatel 

Informacje o publicznej aplikacji mobilnej mLegitymacja

 

Aktywowanie legitymacji w aplikacji mObywatel

Wniosek o wydanie mLegitymacji

 

Używamy plików cookies Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies .
Korzystanie z niniejszej witryny internetowej bez zmiany ustawień jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików Cookies. Zrozumiałem i akceptuję.
103 0.23972606658936